sp?

Nu var I huvudet på Gynning slut jag börjar faktiskt tycka att hon är mer & mer okej.
Oscar åker till alperna på fredag och är borta en heeel vecka, inte så värst länge men kommer kännas som en evighet. Plugg och kom hit!!
Sämsta & tråkigaste dan i skolan, slutade halv fyra. Idag tvingade micha med mig på friskis, det var helt okej faktiskt. Ska nog köpa sånt där terminskort. Ska bli snygg till sommaren.. haha.
Imorgon slutar jag tjugo i elva & min dag ska jag ägna åt ogi!
Jag ska sluta bli en kvälls-bloggare! Nu kom pappa hem med massa frukter, yeey. Så ciao.

image19 

Kommentarer
Postat av: Anonym

slutade.

2008-01-17 @ 15:56:04
Postat av: mich

hahaha, precis!

2008-01-17 @ 17:52:53
URL: http://michellebj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0