mmm,

Igår var jag ju på bio, beemovie, den var sådär bra. Efter gick jag hem till Michellan med Malli, Vix var också där. Vi pratade & åt godis! Det var mys.
Idag vaknade jag klockan två av att Oscars mamma väckte oss & sa att dom har faktiskt redan ätit frukost och lunch! Med det ville hon påpeka att vi sovit lite för länge, haha. Plus att varje dag jag har vaknat den här veckan har jag varit täppt i näsan, lite jobbigt.
Sen cyklade jag hem från og i världens motvind och mina ben är tyvärr inte gjorda för sånt, så jag gick halva vägen. Stannade på bingan också som jag var inne på för första gången nu när dom gjort om, det var finare men dom hade ingen rivsost som jag skulle ha! Så fick köpa en påse zoo istället.
Nu sitter jag i min säng, åt jättegod tacos förut så jag är mätt. Nu ska jag städa mitt rum & malli kommer förbi snart, see you later!

 

Kommentarer
Postat av: mich

"men dom hade ingen rivsost som jag skulle ha! Så fick köpa en påse zoo istället."
Haha, du är så söt!

2008-01-05 @ 19:29:47
URL: http://michellebj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0