jag har ingen.. jo, två?

Hade drama för första gången idag, det är ganska soft. Vi lekte bara en massa lekar typ, så kan det gärna fortsätta! Efter draman åkte jag hem, sov lite. Sen hämtade mich & hennes lovely mother görel upp mig och vi fick skjuts till skolan, då vi skulle ha engelska med en vikare.. Ragnfrid, tror jag hennes namn var. Det jobbiga med att vi fick skjuts var att vi var tvunga att hem & då kom min träningsvärk i låren fram, jag som trodde jag för första gången hade stretchat bra, men icke & nu kan jag knappt gå.
Hemma försökte jag göra klart natur frågorna, men det orkades inte. Så det måste jag göra imorgon innan jag ska vara barnvakt, för fyra barn + en hund! Ikväll har jag bara legat i soffan & sett på tv, gilmore girls, oc, that '70s show, sov lite, america's funniest home videos, ugly betty, let's dance & nu morden i midsomer & lite godis.
& ogi kom igår  som tur var, jag är verkligen lycklig med honom.
Jag ska nog sova snart, godnatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0