fredag

Igår, som alltid så cyklade vi i världens motvind till skolan, asjobbigt! Väl där fick vi reda på att  våra två första lektioner är inställda, har man ändå kommit dit kan man lika gärna ha lektion men vi fick plugga lite istället. Sen var det träning igår också, gick bättre än förra gången iaf. Så inatt är det dags för match. 02.30 första matchen sen är det fler matcher efter. Ikväll ska jag, min mamma & mina två mostrar gå ut & äta på någon mysig restaurang. Efter det måste jag nog hem & sova en liten stund sen upp vid halv ett & cykla till södervärn med micha.

Nu sitter jag & ser på she's the man, har håla men ska åka tillbaka till skolan snart. Jag måste verkligen plugga lite natur efter skolan, har prov på måndag & hinner nog inte så mycket i helgen. Adios amigos!

image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0