det var bra som förut,

Helt sjukt trött är vad jag är! Det här var den jobbigaste träningen nånsin, ingen kunde knappt gå när träningen var slut. Men nu känns det enormt skönt att ha tränat, för nu äter jag & pap godis!
Imorgon ska jag ha drama men har ingen aning om vart, får väl ringa jacob eller nån imorgon. Efter det, håla sen engelska & efter det slutar vi, klockan är då två. Då ska jag sova & plugga.. Sen får vi se vad som händer, förmodligen ingenting. På lördag ska jag vara barnvakt för mina älsklingar, yee!
Nu väntar jag på att min älskade Oscar ska ringa & säga att han kommer hit, hoppas verkligen. Annars ses vi inte förrän om en vecka & lite till..

ps. jag saknar mariellan jättemycket nu faktiskt.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0