2008

Dålig bloggare...
Var hos Malli i Tumba city, det var skönt. Vi såg gamla fula inspelningar, "big brother, lås upp dörren!" Hon kommer hit ikväll!!!
Så nu är nyår avklarat också, det var roligt. Först var jag, Mich, Vix & Lov hemma hos Lovvan och åt mat & så. Sen åkte vi till Elias där vi var i en kort stund innan vi gick vidare till Ronja som blev slutstationen. Där var vi hela kvällen, så det blev inget hamnen för oss. Runt tre åkte jag och michelle hem, mötte upp Oscar på vägen sen hem och sova! Jag och ogge sov till fyra nästa dag, det är ganska länge.
Ikväll ska jag och oggi bara softee, godis & film!


Kommentarer
Postat av: malvlover

M.A.L.V IS BACK ON TRACK!!!!!! vi har saknat er.

2008-01-02 @ 19:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0