-

Igår bytte jag från mitt estetiska musik till drama, det känns lite bättre.
Efter skolan åkte jag & fikade med ogg, agnes och kristina. Sen åkte vi hem & ville göra nåt kul, så vi gick på bio, National Treasure, den var sådär. Vi fick inte så bra platser eftersom vi bokade lite sent, så jag kom bredvid den jobbigaste personen som sitter och breder ut sig över hela min stol. Efter åkte vi förbi donken för att kissa & og åt mat, sen hem till mig & sova.
Idag vaknade vi halv ett och gjorde ingenting. Jag skulle plugga & oggi åkte hem, jag pluggade i en kvart typ. & efter ett tag kom malli & juliana förbi. Sen kom vix också för att "hämta en grej".  
Nu ska jag göra nåt, hhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0