tisdag

Olaa, med michas uttalning. Nu har jag skrivit klart min novell, woho! Källa: malli. Därför tillägnar jag henne denna:
" Det var en man som hade tre hårstrån på huvudet. En dag gick han till frisören och frisören frågade hur herrn ville ha håret och gubben svarade:
 - kör sidbena.
Nästa vecka kom han tillbaka och då med endast två hårstrån på huvudet. Frisören frågar än en gång hur herrn vill ha håret idag.
- Du kan kamma det så det blir mittbena, svarade gubben.
Efter en vecka så kom han åter tillbaka och nu med bara ett hårtsrå på huvudet. Frisören undrade som vanligt hur herrn ville ha det och herrn svarade:
- Äh, ruffsa till det bara! "

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! tack lullX, den gjorde min dag.

2008-02-13 @ 16:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0