söndag.

Har fortfarande ingen dator & jag är i stor nöd för en just nu. Har jättemycket skolarbeten som måste göra på dator, som nu är lite svårt.
Jag har börjat tro på en massa konstiga saker, som på andar, att människor kan ta sig in i mitt hus & lägga sig under sängen sen att jag ska se dom i min spegel, spådomar. Jag är inte den man ska berätta sånt för, verkligen inte. Men jag överlevde den ensamma natten i min säng som tur var. Träningen idag var konstig, vi var 3st på träningen. Så mich lärde mig & annie dansa, afrikansk dans faktiskt. Regis hade tagit med sig en radio, så vi hade musik. Det var kul & imorgon ska vi strejka på träningen, vi vägrar springa hem igen!
Nu ska jag mysa med älskling, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0