måndag

Sov hos malli inatt, somnade jättetidigt & båda vaknade halv åtta, tittade på varann och somnade om till tio. Gjorde inget hela morgonen & vid halv tre fick vi skjuts hem till mig, ingen var hemma och jag hade glömt nyckeln hos malli. Så vi gick ner på stan för att dra ut lite på tiden tills någon kom hem. Inget hände där, så vi gick till mammas jobb för att hämta nyckel hem, det var askallt! Därifrån fick vi skjuts hem, tack!

Det blev inget stockholm idag, utan imorgon vid fyra typ. Jag åker hem på fredag nångång, tror jag. Mall ska få bästa morgonfödelsedagsfrukosten av mig imorgon!
Og, din dröm stämmer absolut inte! <3

image50

Kommentarer
Postat av: mich

men åh, då kunde du tränat med mig idag ju! :P

2008-02-25 @ 20:33:41
URL: http://michellebj.blogg.se
Postat av: Anonym

sorry, hade fullt upp med annat. :)

2008-02-25 @ 23:17:19
URL: http://alexandrabb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0