lördag.

Delade ut dom där tidningarna idag, askallt & tungt. Kommer ha träningsvärk i armarna imorgon, men fick ju 200kr på vila i presentkort, woho.. not! Eller bättre än ingenting, men det var nästan ingenting. Sen kom malli till stan & vi gick hem till mig. Vilade lite, "lackade lite" sen gjorde vi godaste glassgrejen med marränger, grädde, glass, chokladsås, bananer & några äckliga choklad pluppar. Men det var asgott! Nu ser jag melodifestivalen, malli sover. Fast nu rör hon på sig, nu vaknade hon. Imorgon måste jag absolut röra på mig, springa kanske? Jag kan ju faktiskt det nu med mina nya joggingskor! Pratade med ogi nyss också, saknar lite redan faktiskt. Nu ska vi myse lite till, baj.

  image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0