EMO INLÄGG A LA MARIELLE "the one and only"

sverige är så töntigt, helt seriöst! idag var jag och alex på sveriges största äventyrsbad, fyrishov i uppsala. stort är fan det sista jag hade kallat det och äventyr?! typ plastpirater som sprutar vatten, wooohooo vilket äventyr!!!! man fick inte ens leka med ringarna (det enda roliga) och badvakten var blind, ofta man anställer en blind badvakt? arbetsgivaren måste ju också vara blind. fast den som är mest blind är ju den som har utsett badet till sveriges största äventyrsbad. hur som helst så var det inte kul och inte värt 2 timmars resetid. just nu ser vi på greys, varför har han dr.shepperd blivit typ tjock? as fult. igår var vi iaf på värsta import bröllopet. vi var inte bjudna och kände ingen, vi hade boll på huvudet och var osminkade (lite modeblogg känsla haaa?) hur som helst så dansade vi med alla och fick tårta och champagne så det var värt! sen när vi skulle gå så skulle vi ta brudparet i hand och typ tacka, alex gick först och sa grattis, dom kunde typ inte svenska så dom log bara sen kom jag och sa något som inte betyder något men som lät som att det kunde betyda något bra på något språk, alla tittade konstigt på oss men det var det utan tvekan värt.
jag har fått order av alexandra "jag får blåmärken av ett lillfinger" elisabeth bäckström wickström att jag ska lägga in bilder också men det går typ inte eller så är jag sämst, jag tror mer på tvåan. så nu blir det väl fight fast fight med alex är typ som fight med en kattunge, hon är cjuuuuut!
bullar, te och oth nu. CIAO BELLOS! / praktikant-bloggare malli16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0