jag kan om jag vill

Igår blev det en liten tjejkväll som sagt. Jag & michelle möttes på bingan och köpte mat! Någon timme senare droppade det in fyra till tjejer och vi trängdes i sofforna, slog ihop våra smarta hjärnor och planerade och pratade. Det blev nog mest prat om det vi alla längtar mest till, reeesa!

Idag vaknade jag extremt sen som har blivit till en vana.. men jag tog ändå ett rejält tag i mig själv och mamma, så vi gick en låång promenad & förbi team sportia och maxi på hemvägen (måste ju unna oss något efter en sån bra insats)! Men inte nog med det, jag är på hålligång humör idag, så jag har precis haft ett eget friskis pass i mitt rum. Det var riktigt jobbigt vill jag lova, jag hade några riktigt bra moves där alltså. Så nu luktar jag inte gott.. bäst att hoppa in i duschen!
Ikväll blir det nog ogi-time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0