guys in my life

Det blev en dusch, en behövlig, gammal hederlig skön dusch. Nu luktar jag gott igen som jag gjorde i morse och ser på åter till cold mountain på tv och Jude Law är så snygg. Gaaah! Alltid ska han vara sådär jobbigt snygg att man bara vill slita honom ut ur tv. Han är min stora kärlek! Själv, jag sitter förresten helt själv hemma i mitt (inte) stora hus och äter apelsiner och tuggar tuggummi för fullt. Har blivit helt beroende.
Imorgon blir det stan med michellan & det ska bli sko-letning för min del & later blir det tjejernas kväll åter igen, tror jag att det ryktades om i alla fall. Nu ska jag fortsätta se filmen och invänta min stora kärlek, som är Jude Law(!) Och tyvärr så får jag nog vänta ganska länge innan han skulle komma hem till mig.. Så jag får nog säga att jag väntar på min största kärlek. Ni vet nog vem det är. Jude kommer på en stark andra plats!

A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0