that's right

Provet kändes sådär, har ingen aning om hur det gick.
Ikväll, om typ en halv timma ungefär ska jag bege mig till cilla = 30 meter bort & så ska vi tjejer ha en liten planerar-kväll + idol! mys för hela slanten! Jag städade precis köket efter att jag hade lagat mat till mig och my brother. Makaroner & bacon, ni tycker säkert att det låter torrt & inte så gott. Men då har ni fel, för det är faktiskt ganska gott & mättande. Önskar bara jag kunde äta ketchup, det finns en anledning till varför jag inte gör det. elin..?
Hat regnet är tillbaka igen för dom som inte märkt det, don't like it.
Juste, victoria ska ju på idol ikväll & jag är ganska jättemycket avis. Jag blev hundra gånger mer avundsjuk när hon berättade att dom har vip-platser och kan få mat där & mingla typ, din lyckost! Heja åt mig!
Peace n'love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0