my taste

En heldag på stan idag, efter många om och men hittade jag nästan alla mina julklappar, bara pappasen kvar. Får bli en snabbis på stan imorgon med mamma och ta det sista. Jag är helt utfattig nu, jag har noll, zero pengar kvar på kontot! Jag överlever nog tills nästa penga påfyllning. Jag ska förresten söka jobb nu, jag är ganska mycket in need för ett nu när vi ska utomlands i sommar. Jag tror jag ska försöka få ett på åhlens eller något, det verkar ganska kul att jobba där. Kontakter skadar ju inte heller..
Kom hem för ett tag sen från supergulliga cilla som hade bjudit hem oss tjejer till sig på en mysig julfika med en massa gott, ljus & såklart julmusik! Kan inte bli en bättre dan före, dan före julafton(?) typ.
Imorgon ska vi klä granen och höja upp julstämningen på max! Jag och oscar ska nog utbyta presenter också, osäkert om vi hinner ses på julafton.. Nu är det bäst att sova om jag ska orka upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0