kvällsmys

Lånat agnes dator (en sån jag ska få) och väntar på att oscar ska bli klar vid sin dator snart & då vill jag se en film och bara mysa med lite massage kanske? mmm, låter riktigt härligt. Det får han faktiskt ta och ställa upp på för mig. Jag är ju faktiskt hans flickvän! & det är jag värd. 
Jag har haft lite tråkigt ett tag här, så jag gick in på alla "mest besökta" på blogg.se och där hittade jag några nya bloggar att läsa och det är det jag har gjort den senaste timmen. Lääääst alltså. Det var många "mamma-bloggare", ganska kul att läsa sånna. Nu orkar jag inte sitta vid datorn och få leva resten av mitt liv med fyrkantiga ögon så vi hörs imorgon!

A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0