HÖGT

Ber en liten ursäkt för mitt mini-uppehåll.
Mysig helg, julig som attan med godis, pepparkakor, lussebullar, knäck, glögg, julmarknad, ljus & pynt! Mm-m-mm, i like a lot! Det är ju nästan snart dags för julklappshandling, lite smått jobbigt när man inte har så mycket pengar men det är ju faktiskt inte klapparna, utan kärleken som räknas på julen! Det lät fint & bra. Jag var lite kreativ i helgen också, jag har gjort en egen board i mitt rum på väggarna, av kort! Det blev ganska fint faktiskt.
Tillbaka till verkligheten med skola = plugg = vill dö. Hoppas jag överlever. En sak jag inte överlever är spanskan, fyfan vad jag är dålig! Helt jävla sjukt, jag skulle skriva en mening & det gick inte.. Jag vet varken hur man gör upp&ner vända frågetecken eller hur man gör en sån där grej på n:et, så det blir ju inte speciellt spanskt heller. Engelskan idag gjorde mig glad! Nu ska jag kvävas av plugg.

Du stör mig så mycket ibland att jag bara vill ta tag i dina fötter & släpa ut dig ur rummet!

Känt så någon gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0