vila i frid

Varken tid eller lust, nu har jag slutat jobba och är redo igen..njae.

Det har hänt en hel del i mitt liv under min time-out i bloggen. Underbara saker, helt sjuka saker som man aldrig kunde föreställa sig att det kan hända, små skitsaker.. som att ramla ev en pakethållare och få ett litet sår på foten som aldrig läker & värker som fan! Och lite roliga saker här där. Nu senast var jag i stockholm med oscar och micha, meningen med resan var att man skulle shoppa slut på sina pengar, typ. Det gjorde jag inte kan jag säga, jag är så besviken på mig. Jag som hade så mycket pengar att spendera & jag köper inte ens upp halva. Fy på mig. Men nu har jag mer pengar att spendera på gotland i stället... wihoo! Annars var vår trip mysig med mat, fika och vårt underbara sällskap av varandra.

Oscars family har nu flyttat in till stan igen, vilket betyder att han flyttar ur mitt hus och in hit. Vi är nu på vallgravsgatan 1a, a.k.a oscars place.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0