sunrise

Kunde haft sovmorgon idag till halv tolv om någon hade kunnat informera oss om att databashanteringen började nästa vecka!! Så istället fick vi gå hem till oscar och slappa & äta mat sen till skolan.
Efter skolan gick jag och oscar hem & åt pizza, det var inte så gott som det brukar vara.. tror jag börjar tröttnat på pizza en aning. Förresten så är oscar den mest förvirrade och "glömska" person jag känner, hans mobil har varit borta i fem dagar och han har letat överallt och i alla byxfickor..not. Idag hittade jag mobilen i hans byxor, som han har använt! Ofta man inte märker, aja. Nu har han den igen iaf.
Jag börjar bli sjuk, har fått jätteont i halsen. Det blir nog ingen match för mig imorgon. Sista skoldagen för veckan imorgon, sen är det planering inför läger.

Ska se klart mean girl nu. /A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0