tisdag

Jag vet vad jag vill ha.. en pool inne i mitt hus!! Åh, så härligt! Det är det jag ska kolla efter när jag ska köpa hus, pool inomhus!
Idag var det första dagen, bara information och imorgon ska vi börja med "lektioner" direkt.. känns ju sådär, 8-14.30. Jag hade glömt hur jäkla varmt och dålig luft det är i skolan, jag har svettats ihjäl idag. Ja, på den lilla stunden vi var i skolan. 
Var på träning ikväll och imorgon skulle det vart match med dom mindre men jag tackade nej. Skulle istället på bio men det var sämst platser så det sket vi i, får se vad som händer imorgon då. Jag är jättetrött & ska möta jacob 07.50 imorgon, ska nog gå mot sängen faktiskt. 

      bye bye classmate!


Kommentarer
Postat av: michelle

åh, älskling. jag kommer sakna att träffa dig varje dag!

2008-08-20 @ 11:47:34
URL: http://michellebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0