somewhere in between

Jag vill ha en fin blogg, med en fin design! Jacob kunde, lite...? Du får ta och lära dig mycket!! & sen hjälpa mig, tack!
Alla var tydligen på sävefesten, utom jag, micha & lovvan. Det sög & det var tydligen askul.

Idag hände en skitläskig sak. Jag var ute & sprang, jag hade sprungit till ishallen & skulle bara sätta mig & vila lite och sen fortsätta hem igen. När jag satt mig på en bänk så blir jag helt snurrig, mår illa & helt plötligt så svartnar det bara för mina ögon. När jag efter några sekunder är tillbaka så står jag på ett helt annat ställe typ 10 meter ifrån. Jag märker att jag har tappat mobilen och min ipod, vänder mig om och ser att mobilen ligger på marken precis där jag satt och ipoden på gräset 2 meter fram. Jag är helt skakig och ringer pappa som får komma och hämta mig, jätteläskigt var det. Vet nog vad som orsakade det, som tur är.



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0