skoldag

Jag sitter hemma hos oscar i hans säng och skriver på min intervju om en annan alex. Idag när jag kom hem skulle jag skriva lite på den eftersom jag inte ens har börjat. Jag vet att jag hade tagit med mig pappret hem med mina anteckningar om honom så jag kunde skriva men väl hemma så är dom borta. Jag får lite panik, men känner att jag ändå måste börja skriva så jag sitter och försöker, verkligen försöker komma ihåg ganska mycket och jag börjar skriva lite. Sen efter nån timme kommer jag på att dom kan ha ramlat ur min väska hemma hos oscar... Det hade dom, såklart! Så jag tog med mig datorn och sitter här och skriver istället.

Imorgon ska jag ha min första databashanterings lektion på cpg och det ska bli spännande, ganska kul. Sen åker oscar med till rsg. Han är riktigt rolig den sorken & söt.

Emy 5år- Aleex, är det hundar eller vargar?
A- Ehm? Hundar ser du väl?
E- Men pappa säger att det är vargar.

Går fram till sin bror 7år
E- Det är nog vargar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0