onsdag


Var på stan idag och anmälde mitt leg till polisen & så. När vi precis ska gå och fixa ett nytt leg så säger hon att man kan göra det där, precis nu. Mamma var helt på och jag fick stå där trött, utan smink, uppsatt hår (såg lite manlig ut) och såg allmänt ofräsh ut. Bra bild.. Nytt kontokort också, så leg & kort kommer nästa vecka!
Annars idag var vi och fikade med mostrar och kusiner, mysigt. Vi stod mest vid Nickelodeon stället mitt på öster, svampbob var faktiskt där!

Nu ska jag byta om & sen åka på match, efter det är det direkt bort till oscar och deras dundersöta kattunge. Jag tycker egentligen inte ens om djur men den är riktigt söt. Jag kommer säkert tappa lite av mitt goda tycke för den men nu gillar jag den iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0