en vecka


Var på stan igår, var inne i ett provrum på åhléns & lämnade såklart min plånbok och mitt paraply där inne. Jag går mot kassan och innan jag hinner lägga fram sakerna jag tänkt köpa får jag panik och springer tillbaka till provrummet som nu är upptaget. (Det kan ha gått ca en minut tills jag upptäckte att plånkan var borta). Frågar hon i provrummet om det låg nånting där, men inte. Jag frågar varje kassa, ingen har min plånka. Provrummet blir tillslut ledigt och jag går in och mitt paraply ligger kvar, utan plånkan. Med alla mina kort, leg, allt! Det var bara att spärra kortet och hoppas att nån lämnat den till polisen eller nåt, det var inga lösa pengar i den så vem skulle vilja sno den?! Jaja, nu är jag förbannand på mig & nu ska jag iväg på träning sen träffa malli.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0