torsdag

Alla mina skolveckor brukar gå jättesnabbt, men den här veckan har jag legat en dag före och allting känns så långsamt! Nu är matte, historia och spanska avklarat. Det känns bra! Men nu är det bara imorgon kvar, & så ska vi (jag & mich) på träningsläger.. i fårösund.. Vi får se hur kul det blir, vi ska ha med oss inneskor(?), badkläder och sen från en säker källa har jag hört att vi ska skjuta luftgevär, det verkar kul. Sen självklart träna en massa fotboll. Imorgon ska jag & mich köpa med oss en massa godis så vi har något att göra om vi blir uttråkade.

Ikväll ska jag läsa mitt manus typ 1000gånger så jag kan det utantill imorgon på draman, läsa min bok och såklart se So you think you can dance. Med älskling.

image81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0