tisdag

Blogg.se har inte funkat på några dagar nu, men nu verkar det funka iaf. Då har skolan börjar igen och dom här två dagarna som brukar vara dom två värsta har faktiskt varit helt okej. Idag var allting extra slappt.

Igår var jag väldigt duktig.  1. handlade äntligen upp mitt vila presentkort. 
                                             2. pluggade
                                             3. tränade fotboll
                                             4. sprang (med ogi)
                                             5. åt upp mig lite igen med en blåbärspaj!

Ikväll är jag själv, måste göra mat till mig själv! Kanske blir så att jag åker bort till oscar och äter, fårse.

image77  blandning mellan mig och jacob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0