söndag

Jag har numera ett jobb som buffévärd på trädgården, tillsammans med Isabelle.. Ja, så var det nog!

Lördag dag spenderades på stan utanför Julia Hultgren med michaa, vi var tävlingsledare i någon tipspromenadastävling på Julia. Det var lite segt och man fick ont i ryggen och det var lite småkallt då och då. Men vi klarade det galant och får presentkort på Julia som belöning, plus att jag kanske vinner tävlingen också! Efter det, skildes våra vägar. Hem, numera åt två olika håll.. Ska också tilläga att jag och oscar gick till fenix, tror jag det hette. Och såg på (rock) band, haha! Vi passade in perfekt bland alla svettluktande långhåriga människor. Jag hejade på Urmas Plant men det gick inte så bra. Efter blev det nattmat på max, jag, ogi och pappa.

Idag åt jag en chokladkaka själv, det kändes bra.. Cyklade hem från bäste mannen för att sen tillbringa tid i trädgården med mamma och jag fick såga ner en massa grenar, vilket nu har blivit min grej, typ. Sen kom the Ahdrian´s för en middag och myspys.


image91


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0