måndag

Hemma igen, efter en ganska rolig helg trots allt med laget. Vi har tränat i sol, iskallblåst, regn & snö. Även spelat en match också. Efter en helg med tidiga kvällar och tidiga morgnar var det skönt att komma hem igår och sova hela dan för att sen fortsätta en vecka med samma rutin..

Igår fyllde victoria år, grattis! Och nu är det bara två dagar kvar till jag fyller år, wiho! Kanske blir en liten tjej-dinner, right vix? Vi har ju redan inbjudningskort klara. We´ll see.

Nu ska jag läsa lite samhällsekonomi & läsa i min bok. Hoppas oscar kommer också.


image84

Kommentarer
Postat av: vix

sure,de skall bara kopieras. tur att jag är lite längre nu! :)

2008-04-14 @ 21:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0