måndag

Jag har så himla mycket som händer i mitt liv just nu, eller typ. Folk på sjukhus, barn blir födda, födelsedagar och sjukt mycket plugg som tar övertag och jag får panik! Matte, spanska, historia, svenska och att det är nationella nästa vecka också.. lust att hoppa av skolan, även fast det aldrig skulle hända så har tanken slagit mig ett antal gånger.

Jag var med oscar och övningskörde igår, well done! Jag fattar bara inte hur jag ska kunna få körkort, allt med bil verkar så svårt och komplicerat på något sätt. Nu har pappa äntligen bokat tid hos körskolan så jag kan gå den där kursen så jag äntligen kan få börja övningsköra! (1år efter).

I helgen ska jag på träningsläger, just nu känner jag inte alls för det. Vi kommer säkert bli indelade i grupper vilka vi ska sova med, sånt gillar inte jag & M:et. Då smyger vi.

På onsdag nästa vecka är det en fin dag.

image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0